Astrid-day

Min älskade vän Astrid fyller år idag. Jag har i ett halvår hållt hennes present superduperhemlig, och det är jävligt bra för att vara mig som är pro på spoilers. Dock har jag gett henne en hel del ledtrådar...

Jag: Om några timmar får du din present!
Astrid: Ja!
Jag: Jag hoppas att du inte tycker att den är för SMÖRig.... Notera SMÖRmedcapsig.
Astrid: Hah.. eh.. okej.. jag förstår inte, men den är säkert perfekt!
Jag: Aa, lite knivigt va?
Astrid: Knivigt.. betyder det också något eller? Ska du baka en kaka till mig?


Jag tyckte jag var jätteklyftig (och rolig) där, men Astrid förstod ju ingenting!
Det var självklart en smörkniv Astrid fick av mig. Hon såg förvånandsvärt glad ut när hon öppnade paketet, men sedan erkände hon att hon blev lite besviken :///// Aja, man kan ju inte vara perfekt....


Nä, hon fick faktiskt en riktig present också. Ett halsband med ett hjärta som det står querida på. Min design - morfars skills. Det var fint att se hur glad hon blev ♥ ÄLSKAR dig Astrid, hoppas att du hade en bra födelsedag!

Hahah blir ju helt glad av den här bilden fast vi ser ut som mongon båda två!

Kommentarer
Postat av: Astrid

Det var den bästa presenten någonsin!!!! Taack min finaste vän <3 Du var fett duktig som inte sa något, måste ha varit svårt. OCh glöm inte att du skrev en låt också. happy happy astrid day....she's cuuuuute, she's cuuuute, and niiiiice and niiiiice and aaalsoo niiiiiice! Jag älskar dig

2011-08-29 @ 09:55:13
URL: http://kattenastrids.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0