Forever & Always

Det slog mig just att jag inte bara kommer sakna Sebastian, kommer nästan sakna hans lägenhet ännu mer! Älskar att sitta i källaren, that's my happyplace. Vi hade filmkväll igår med några vänner, såg Star Wars. YES, efter 17 år har jag äntligen sett Star Wars. I alla fall fyran, femman och början av sexan. Kanske inte såg allt eftersom vi var för upptagna med att skratta. SOM SKRÄP. Men i alla fall. Jag och Ikka ska ha Star Wars maraton någon dag så att vi slipper vara mobboffer resten av våra liv.
Det var en supertrevlig kväll och natt, Cia och Adrian sov nämligen över. Nu har de dragit och det känns som att om jag hör orden "Hejdå, lycka till i Texas" en gång till kommer jag slå sönder någonting.
Idag ska vi åka till mitt barndomshem i forkabyholm. Det ligger vid Ulva Kvarn ungefär. Har inte varit där sen jag var tre, men minns nästan precis hur det såg ut. :') Sen tror jag Markus skulle komma förbi ikväll... och säga "Hejdå, lycka till i Texas".

Jaja, håller humöret uppe, jag är fett nöjd, jag (och Elsa) hade gjort en lista på vad jag och Sebbe skulle göra sista veckan, och vi har gjort varenda punkt.

Nu ska vi se om Sebastians dator är fullproppad med porr eller om han har någon slags bild jag kan lägga in.



Kom på att Sebbes dator är en pc och har kraschat x antal gånger när jag varit här, vi har varit tvungna att återställa den typ hundra gånger så allt har försvunnit. Jag tar en bild på Robin Keller så kan vi låtsas att det är Sebbe (I wish). Han är ju nästan lika snygg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0