Good girl

Idag har jag varit jätteduktig och bra, för trots att jag har haft sämsta dagen på länge har jag fått massor med saker gjorda. Jag har skrivit mycket, spelat piano, städat nästan hela rummet, gjort lite film (helvete vad kreativ jag har varit idag) och pratat engelska i skype! Jag hatar att prata engelska, och jag hatar att prata i skype om det inte är någon jag står väldigt nära. Och idag gjorde jag både och, samtidigt! Stolt över mig själv.

Dessutom
var det en fotograf här idag för att fotografera min familj, det kommer snart ett reportage om Iris i Svenska dagbladet tror jag att det var. HAHA Iris var GRYM framför kameran, posade som en rockstar! Jag hoppas att jag var nästan lika bra. Fotografen var i alla fall sjukt söt och snygg och liknade Robin Keller lite.

Nu ska jag vara duktig och sova, jag har ingen aning om hur mitt schema ser ut imorgon men tydligen ska vi ha konsthistoria... Sedan ska jag ned på stan och shoppa upp mitt studiebidrag hade jag tänkt. Måste hinna förbi Elias också för jag lämnade min cykel hos honom efter grillkvällen.

Godnatt!



kul med överdriven redigering osv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0