I MADE IT!

Igår såg mitt rum ut såhär:



idag ser det ut såhär:



I know, right!? Jag lovar att imorgon kommer det att se ut som ett bombnedslag igen. Mitt rum har en tendens att bli stökigt om nätterna. Jag förstår inte, jag sover ju då? Jag är säker på att det är alla hågaby-aliens som härjar...
I alla fall så städade jag på rekordtid, det brukar vanligtvis ta en vecka för mig att få ordning på allt.

Och ja, jag har överdrivet många gosedjur. Jag kan inte sova utan de! Speciellt inte efter Sebbe åkte. Älskar varenda en av de ♥







Ser ni mina fina high-tec mobiler? Båda är egentligen min syrras (därav Nick Jonas klistermärket på den ena. Alltså visst att jag älskar Jonas Brothers, men jag skulle aldrig gå runt med klistermärken på de på mina prylar, jag är ju 17 år, det vore ju fett töntigt...............) men jag älskar sådana där mobiler!


Nej, jag hatar de egentligen, men de är de enda mobilerna jag inte tappar bort. Eller lyckas förstöra. Det var en sådan som överlevde det omtalade badet i mitt badkar. Jag ♥ old stuff. Skulle lagt fram min gamla ipod också... den är typ fem år och lever fortfarande. Jag ÄLSKAR den, tänker aldrig köpa en ny. Om det är något jag hatar så är det att köpa nya tekniska prylar... tycker det känns jätteovärt för att det är så dyrt. Min mac är ett undantag, det är det mest värda jag någonsin köpt.

Jag har faktiskt en riktig mobil också, en HTC;



(la mest fram den för att visa hur många rosa grejer jag har, men också för att påminna mig själv om att den finns...) köpte den enbart för att den var billig, och rosa, och för att Adde tyckte att jag behövde en ny mobil. Men den var jättelaggig och dålig så jag använde den typ inte. Och så hatar jag touch. Jag har tänkt på att ge den en andra chans, men efter batteriets äventyr på stan (vad är oddsen för att jag tappar batteriet på stora torget en kväll och två dagar senare hittar min klasskompis det?) får jag inte i det i mobilen igen. Alltså, jag får inte upp batterilocket. GHA, moderna saker SUGER! Batterilocken på samsungmobilerna är JÄTTEENKLA att få loss. Och ni som tidigare läst min blogg vet hur mycket jag HATAR när saker är konstruerade på ett oförståeligt sätt!

Helvete vad mycket text det blev. Jag hoppas att jag i alla fall hjälper Fabian att döda tid nu.

Puss och hej, nu ska jag tända ljus i mitt fräscha rum och göra läxor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0