Männen är mycket arga!

Jag skjuter upp problemet, för ett tag, med sena nätter, tomma glas; är anledningen till min dåliga uppdatering. Plugget är problemet. Alltså, ibland är jag glad över att jag inte är en storbloggare, jag har inte 5000 läsare som klagar... Fast om jag var storbloggare kanske jag skulle slippa plugget. Eller...?
Igår var en sjukt bra kväll i alla fall. Grillkväll hos Elias med gamla klassen. Förstår inte hur vi lyckas hålla ihop, men på något sätt går det! Det var tänkt att jag skulle åkt på återträff med Protusgänget i Stockholm men efter mycket tvekande valde jag att stanna hos Ellet. Astrid spånade vidare på en av våra kommande hitar - "Kossan Alexander" det blev dramatiskt och det blev allsång, och det blev fest under Elias filt. Mycket internskämt kom till och jag var nöjd när jag och Astrid travade därifrån efter att ha skålat på att ha avskedsfest för Elias innan han åker till la FRAAAAAANCE. Åhh, orka att alla fina människor åker härifrån!
Var inte lika nöjd när vi insåg att vi hade missat sista bussen. Frusna men ändå ganska glada började vi släpa oss mot Astrids hus, sedan räddade en busschaufför oss. Det FINNS snälla busschaufförer!

Ikväll har jag och Astrid jobbat på parksnäckan. Det var kul, men jag är helt slutkörd nu och tänker sova. Imorgon måste jag upp astidigt för att Iris fyller år.


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Riktigt snygg bild...haha

2011-08-18 @ 08:44:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0