Oh yeah sexy lady. Going crazy

HEJ
jag mår awesome förutom att jag är trött som satan. Tror jag och Alex låg uppe och snackade snuskigheter halva natten. Sedan började han snacka om någon tant han såg framför sig, jag blev pissrädd för förutom grisen i saw är läskiga tanter min största rädsla. Slutade med att han berättade en saga och jag somnade. Klockan fem väckte han mig och var taggad på att gå upp. Jag kollade klockan, den var fem. Då somnade han. Hahah men det var en grym kväll! Pojken är bra han.

Har precis jobbat mig igenom massa utmaningar på placet där allt händer, mitt jobb TANTENS GRÖNA. Har tryckt in tamponger i hyllor och försökt få de att få plats, jag svär på att råkar man ens nudda de kommer allt rasa. Och så stötte jag på problemet att jag inte hade någon aning om vad som skulle kosta vad. Jag menar, Waaat iiiis tiiiis? ;



Och så har jag fått lära mig massa saker om tygblöjor osv. Fett bra.
Bilder från igår kommer sen, det är en konst att spela LoL och blogga samtidigt. Ska iväg om fem minuter också.. STRESS
Ikväll blir det nice om vädret blir nice. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0