Vintage

Tjoho! Jag har tappat blogginspirationen helt. Det värsta jag vet är att skriva om vad man har gjort om dagarna. Speciellt när man skriver "sedan". Typ, idag gjorde jag ----, sen gjorde jag ----- och sen gick jag ---- Så jävla fult.

Jag var i alla fall i skolan idag, jag antar att rosendal kommer att uppfylla dess rykte nästa vecka för den här veckan har varit så jäkla slapp. Började elva idag, hade typ en och en halv lektion. Efter skolan åkte jag ned på stan med Signe. Vi fikade med Ylva, det var jättelänge sen jag träffade henne så det var jättekul!

Imorgon börjar jag 13.20 och har en lektion. På kvällen är det avskedsfest hos vår käre Elias. Han ska tydligen till Frankrike i ett år, helt jävla random. Han kan ju ingen franska, det kan man se i hans anteckningsblock som jag av någon anledning har här hemma. Aja, hoppas han får det bra. Eller hoppas att det suger så att han kommer hem igen, kommer sakna honom mycket tror jag!



Vet ni vad jag hatar med den här bilden? Att det ser ut som att mitt läppstift antingen är utsmetat eller pålagt på typ picnic.com. Vilket det inte är. Gud vad mycket egopics jag lägger upp föresten. Hejdå.

Kommentarer
Postat av: LIIV - vanlig men unik

Fin bild :)

2011-08-26 @ 12:58:06
URL: http://liivahliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0