bra

Nu har alla åkt hem, och jag har jobbat klart i affären. Tänker sätta mig i soffan med en kopp och lussebullar, och se Skins. For your information. Mår så bra, är jättenöjd med dagen och kvällen igår. Förmiddagen gick åt till att vänta på att Niklas skulle bli klar med sina prov. Stackarn hade tre prov att göra på typ tre timmar! Jag höll på att dö av hunger eftersom han hade mina skåpnycklar och mina pengar (och min choklad) låg i skåpet. Tur att Amanda var snäll och köpte en macka till mig på 7eleven, annars hade det slutat illa.

När Niklas var klar åkte vi och Martin ned på stan, provade kläder (HAHAHAHAH åhhh Martin och Niklas i v-urringning <333333 HAHAHAHAHAHAHA), fikade med någon Lundis, och sen åkte vi hem till mig och städade mitt rum. Sedan kom Astrid, Hanna, Alice och Elsa, finklädda hela bunten! Vi bakade lussebullar, såg pippis jul, drack glögg, sjöng julsånger, och dansade järnet inne på Tant Grön vid midnatt. Det var en fin kväll, skrattade mycket och det kändes så stämningsfullt att sitta runt mitt köksbord med tända ljus. Dessutom är jag stolt över att vi faktiskt lyckades baka och se på film så som vi planerade, det brukar ju oftast misslyckas ganska hårt när man är fler än tre. (y)

Astrid laddar nog upp bilder på facebook snart, hahahah, jag älskar hur hennes kamera alltid tar så fina bilder.

Här är en liten film med bilder från kalasets början, de som så fint sjunger är mina vänner HAHAHA ♥

(känner att det här blev ett sådant där idag-gjorde-jag-inlägg som jag hatar, men det får va.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0