Bradag

HAHAHAH, kommer till skolan, hittar Sofie och Anna i cafeterian, jag ba "Det luktar jättegott i matsalen!"
Sofie ba "Det är DU som luktar gott, allting började lukta gott när DU kom in". ♥ Sedan kollar hon rakt på mig och säger "Duuu är jeeteefina under öögonen". Hahahah åh, älskar att komma till skolan och bli överröst med komplimanger som inte ens makes sense ♥

Kom hit för att ha en lektion, gymnastik, men Anna manipulerade mig så nu ska jag inte ha det längre. Istället sitter jag i ett grupprum med massa smippare och har ingen aning om vad jag gör här, eller vad de snackar om... wtf.

Jaja, jag köpte en fin skjorta i morse, så livet är fint.


Kommentarer
Postat av: a

köpte du SKJORTAN? The Skjorta?!!!!?!?!?!?!? skjortbuddies!!! <3 (?)

2011-12-01 @ 15:21:28
URL: http://kattenastrids.blogg.se/
Postat av: Sofie

HAHAAHA. Jag är så rolig. Och snäll. Och du har inga påsar/ringar under ögonen.

2011-12-01 @ 17:49:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0