Dag 7:

Åtta bekännelser:

1. Jag kan aldrig suga på karamellen. Varken bildligt eller bokstavligt. Har aldrig lyckats suga på en karamell utan att bita sönder den...
2. Jag dricker nästan alltid bara halva glaset, dricker sällan upp. Kan däremot hälla ut hälften, fylla på, och dricka upp.
3. När jag dricker, vad som helst, sippar jag alltid, låååångsamt. Så när jag ska smaka läsk eller något av folk sitter jag alltid i flera minuter och smakar. "Men gud, drick inte upp allt!" säger folk alltid då, sen inser de att jag druckit mindre än en klunk.
4. Det tar kortare tid för mig att sätta in linserna, sminka mig, och fixa håret än vad det tog att enbart fixa håret när jag hade glasögon p.g.a mina dåvarande volym-issues
5. Jag kan sova nästan hursomhelst och vartsomhelst. (undantag när jag ligger med halva kroppen utanför sängen och är tvungen att stödja mig med handen mot golvet för att Niklas inte vet hur man ligger still när man sover)
6. Jag har stor respekt för mina gosedjur och hatar när folk mobbar de/slänger de på golvet. Har inte riktigt kommit över det där gosedjursstadiet än... HAHA
7. Jag hade världens fobi för ögon förut och kunde knappt kolla in i folks ögon, därför hade jag världens problem med att skaffa linser men nu har jag kommit över det
8. En av de sakerna jag stör mig mest på i hela världen är att folk tror att jag och Niklas har ihop det. Vid det här laget borde alla fatta att vi bara är nära vänner och det spelar ingen roll hur många gånger vi sovit i samma säng etc etc.... om alla bara ser honom som en TJEJ så vore det mycket bättre! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0