...

Älskar när man kommer till skolan och undrar vart fan alla är, och så visar det sig att man börjar 45 minuter senare än vad man trodde...
Snart kommer Sofie och räddar mig. Jag är hungrig. Hann ju inte äta frukost för att jag stressade så mycket imorse.
Orkar inte att jag tog klackskor idag trots att jag har skitont i vaderna. Ja, jag har rätt till att klaga. Jag klagar fan aldrig. (eller...?)

Ser i alla fall fram emot ikväll, ska stanna kvar och göra klart allt plugg på Rosendal, sen plockar William upp mig och skjutsar ut mig till järlåsa, vi ska hämta mitt trumset JAAAAAAA! Är helt överlycklig. Det kommer antagligen INTE få plats i mitt rum men vill man så kan man. (kan man så vill man?) Tänker bli pro under jullovet. Yesyesyesyes!!!!!!!!

 försökte hitta en bra bild men hittade bara massa bröllopsklänningar bland mina filer... Vad gör jag på lektionerna egentligen???

Kommentarer
Postat av: Malin

HAH jag gjorde samma misstag förra fredagen. Hatar när det händer (vilket är typ hela tiden :<<)

2011-12-16 @ 16:44:56
URL: http://iscariot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0