Eriksberg

Det kändes som väntat konstigt att vara på Eriksberg igen. Det var så länge sen jag satt där i aulan. Esteteleverna på Rosendal var jätteduktiga i alla fall! Efteråt gick jag, Alice och Hanna runt på skolan och snackade minnen. Eller ja, Hanna lyssnade mest eftersom hon inte har gått där. Allt var annorlunda, förutom hörnet. Hörnet där min klass alltid satt varje rast. Bordet stod på snedden precis som vanligt. Jag vet inte hur många gånger vi trashade det bordet, hahah... Konstigast kändes det att titta mig i samma spegel som jag kollat mig i varje dag i hela högstadiet. Jag ser ju inte alls ut som förut.

Sen gick vi in på bageriet där alla brukade köpa femkronors-bullar på rasterna. Det stängde "tills vidare" i åttan men nu har det öppnat igen! Det är inte alls lika sunkigt som det var förut, det var jättemysigt, och fortfarande jättebilligt :D Jag önskar att jag kunde få hela min gamla klass att samlas och besöka Eriksberg och sen gå och fika där.

Efter en lång promenad från Eriksberg till Rosendal slappnade vi av med en kopp varm choklad och sedan hade vi gymnastik. Snacka om att jag kommer få träningsvärk imorn... heeeeheeeeeee

Ikväll ska jag på lucia-tåg i domkyrkan. Tone (Sebbes syrra) ska vara med. Hihi vad mysigt det ska bli! Julstämning ♥

HÖRNET!

Kommentarer
Postat av: Martin

Hey, vfr står de inge om att du mötte mig o niklas?? :O vi som är en så stor del av ditt liv ;)

2011-12-08 @ 18:30:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0