Helgen

Min helg var återigen en perfekt kombination av flipp och mys. Ni vet hur jag blir av energidryck? Till viss del är det mest att jag är grym på att intala mig själv att vara "high on life", och jag kan verkligen släppa loss utan alkohol, så inte vill jag låta töntig och beskriva mitt intagande av energidryck som en fylla, men....
när man råkar dricka en klunk för mycket och rummet börjar snurra, och man tar ett steg och faller direkt, nästan utför ett fönster, märker inte att man faller förrän man blir räddad av två personer, och halvt spyr ut genom fönstret och spiller ut resten av drycken, då börjar man undra hur det står till i sin kropp.

Vi var i sollentuna, jag och mitt helghäng, hos Elsa. Vi gick till ett slott och såg ut genom den vackra utsikten medan det snöade, vi gjorde chokladkola och vi åt risgrynsgröt. Vi lyssnade på julmusik och vi dansade galnare än någonsin till nyan cat. Vi låg uppe till halv fem och lekte saning eller konka. Och bäst av allt

Vi såg Saw (Niklas och Elsa hade sagt att vi skulle se på love actually. Eftersom Niklas är odiskretast på jorden fattade jag att de ljög, men jag hatade de ändå när jag insåg att det var Saw vi skulle se), och jag överkom min rädsla för grisen. Nästan. Jag har aldrig varit stoltare än såhär. TACK vänner, för att ni hjälpte mig. Usch, minns verkligen rädslan och chocken första gången jag såg Saw och grisen kröp fram sådär hastigt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0