Idag

Det var sista skoldagen idag. Vi är lediga imorgon och har avslutning på onsdag. Chill. Ska dock dit imorgon i alla fall för att äta risgrynsgröt... HAHA (jag älskar risgrynsgröt).

Sista skoldagen var bra, fick mvg på litteraturhistorieprovet!! Råkade skita i engelskatestet men nästa termin tänker jag ta tag i det ämnet också.
Efter skolan hade jag pianolektion, och sedan åkte jag ned på stan och fikade med Martin, Lundis, och någon som kallas för guldlock. Eller något? Jag vet inte, de har så konstiga smeknamn inom militären. Jag fick fetaste lussekringlan av Lundis! Eftersom jag ger inside-information om Martin och Niklas som han senare kan sprida vidare till ungdomsvärnet ger han mig belöningar allt eftersom. That's awesome. I en timme satt jag och lyssnade på när de berättade massa historier från deras militärläger. Väldigt kul faktiskt! Sen drog vi till UGC. Det var inte lika kul eftersom jag suger på skjutspel. Jag åkte hem till William istället. Och resten av kvällen var så nördig att jag inte ens vill skriva om den här.

(tänker gå runt i klänning och kjol resten av året nu)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0