Intressanta fakta om mina ben

Det här med att kvinnor ska ha vackra, smala, långa, slanka ben... (eh, nej)
Mina ben atm; Skrapsår på och under knäna, blåmärken över hela låren, och på min ena vad står det POOP. FINT ♥

Igår kväll när jag skulle gå och lägga mig märkte jag att jag började bli förkyld. Var inte särskilt förvånad när jag vaknade på morgonen och var helt åt helvete sjuk. Gick ändå till skolan idag men det var ju inte jätteparty när jag hade lock för öronen och hela köret. Orkar inte vara sjuk sista veckan i skolan! :(

Min lillasyster skrev i rutan på min vägg som man absolut inte fick skriva i. Men inte kan jag bli sur på henne när hon skrivit så sött! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0