(nästan) världens bästa skjorta





btw så äger uppvikta jeans

Tittade just på TV. Det var första gången på väldigt länge. Fan vad tråkigt det var, TV är verkligen bara kul när man har ett uselt förhållande och inte gör annat än ligger i sängen och slackar hela dagarna. (enligt mig alltså. Jag vet att alla mina vänner är tv-nördar, singlar eller inte. Vad är grejen? Mycket roligare att se film/serier på dvd istället)

Värd dag, fick kladdkaka av Martin och satt i matsalen och bytte hemligheter med Anna HAHA ♥ Något mindre värt var att jag tappade mitt busskort när jag sprang till bussen... HAHAHA så himla typiskt, jag som aldrig springer till bussen annars för att jag hatar när man kliver på och flämtar som en idiot och alla i bussen stirrar på en. Nu blev det bara ännu värre eftersom jag letade i hundra år efter mitt busskort och sen inte hittade det. Skickade sms-biljett istället men det gick ju inte eftersom UL suger och jag inte har orkat aktivera mitt kontantkort. Orkar inte att jag precis laddade på busskortet med 200 också... :( I-landsproblem x10000

Nu ska jag se på Desperate Romantics. Jag behöver det efter att ha kollat igenom en hel Skinssäsong igår. I Desperate Romantics dödar inte folk snygga killar med baseballträn, det gjorde de i Skins. Den här gången grät jag inte för att det var sorgligt, jag grät utav ren chock. (Sen spelade jag LoL och fick awesome scores och blev lite gladare)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0