okej då

p.s. När jag, Alice och Hanna promenerade tillbaka till rosendal mötte vi Martin och Niklas vid sommarro. Eftersom de (tydligen) är en så stor del av mitt liv blev jag så glad att jag rusade rakt in i deras famnar (och tappade mobilen i marken, big surprise, Alice och Hanna tog upp den TACK). Det bör OBVIOUSLY nämnas i min blogg... Vad som också bör nämnas är att dumungarna sedan gick VILSE i skogen och hamnade i HÅGABY. Niklas försökte ringa mig men jag hade inte mobilen på mig, så jag missade de tyvärr. (försökte ringa Niklas hela kvällen för att jag trodde att han ville något viktigt, men han svarade inte. Och jag missade alla hans samtal när han försökte ringa tillbaka. Jag älskar hur otajmade vi är. Idag har jag missat 10 samtal av honom, och han har säkert missat 15 av mig. HAHAHAHA)

bild från förra året åhhh hahah <3 ILY

Kommentarer
Postat av: ditt stora fan sofie!

din blogg är bäst!!!! PUSS

2011-12-08 @ 22:39:59
URL: http://sofiep.webblogg.se/
Postat av: NIklassssss

Otajmade är bara förnamnet xD

2011-12-08 @ 23:06:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0