Skumtomtar

Jag äter en skumtomte.



"Skumtomtar är inte onyttiga - de är bara skummiga och fluffiga" - citat by Adde. Kanske det smartaste och bästa någon nånsin sagt. Lever helt efter det om vintrarna!

Imorgon har jag matteprov. Efter en timmes plugg där stackars Jonas fick gå igenom massa onödiga och oförståeliga regler med mig insåg jag att hur jag än gör kommer jag inte att få G imorn. Därför tänker jag inte slösa bort massa tid på plugg, utan sätta mig ned med en kopp té och lussebullar, och skriva min önskelista.

(sedan kanske jag borde göra allt det där jag tänkte göra igår men inte gjorde)

Kommentarer
Postat av: jonas

DU KOMMER KLARA DET, GNUGGA GENIKNÖLARNA IMORGON!!!!

2011-12-05 @ 16:41:22
Postat av: astrid

Pgfffff, amatör, jag skrev min önskelista för en månad sen!

P.S. skumtomtar. D.S.

2011-12-05 @ 19:34:00
URL: http://kattenastrids.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0