Uhm...

Tyckte att jag var jätteduktig som inte klickade igång LoL, och bestämt skulle städa istället. Men sedan fastnade jag ändå vid datorn flera timmar och gjorde sådant som bara måste göras (unlika massa töntiga pages jag av någon anledning likade för ett par år sedan, facebookstalka folk, noga läsa alla bloggar jag följer (och alla inläggs kommentarer), chatta om onödiga ting med en fin, osv). Sedan städade jag lite i alla fall (stolt), vad fint det känns att ha en Hannah Montana- och en Bamse kudde i min säng. Det här med att växa upp....?

Hindrade även mig själv från att öppna fler luckor än vad som är tillåtet på chokladkalendern, bara för att upptäcka att en chokladbit av misstag fallit ur i mitt desperata försök till att skaka ur chokladbit nr 5. Och ni vet ju vad som händer när man äter EN godisbit... Man vill bara ha mer. Slet upp nummer nitton (i den fanns det två chokladbitar) och sedan ett par till. Skitbra, Sylvia, du var bättre när du var liten.

I mitt rum har det inte varit tyst sedan jag kom hem, har växlat mellan mitt och Sebbes spotifykonto och snart är nog alla våra timmar slut. Många tankar cirkulerar i mitt huvud och om tjugo minuter hoppas jag på att få satisfiera mig själv med LoL.. Förtjänar det egentligen inte alls men jag behöver det, så what the.

jävligt trött tjej men ja, klockan är ju ändå elva på kvällen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0