But baby, don't you listen

Tänk att vissa dagar känns det som att ingenting någonsin kommer att ordna sig, och redan nästa dag känns allt så mycket bättre.
Och tänk att jag har haft så många dagar och så många dagar och timmar efter och jag lär mig aldrig att det faktiskt blir bättre.
Idag har jag haft en dag då allt har blivit bra och bättre. Kort skoldag, satt kvar på katte till sju för att plugga + skulle vara med Sebbe och Daniel när deras språk slutat (på riktigt, palla ha språk till sju på kvällen?) Emma hjälpte mig med matten, ligger så sjukt mycket efter men nu förstår jag hur man gör! ♥ Tur att man har naturkompisar. INTE FÖR ATT ALLA NATURARE ÄR SÅ SNÄLLA! Josef i Emmas klass störde hela tiden, tills alla gick och han lugnade ner sig och bestämde sig för att 1. försöka äga mig på Oxie och 2. Hjälpa mig med samhällskunskapen och 3. Hålla mig sällskap i min ensamhet i väntan på D och S.

Och nu luktar hela mitt rum pommes frites. Och jag har haft en grym kväll med Sebbe och Daniel (fast Daniel dissade oss efter ett tag, FÖR HAN BEHÖVDE SOVA, GRINIGA UNGJÄVEL! ♥), vi var i Sävja och umgicks med snällt folk. Lyssnade på en föreläsning (om vaddå?) och skrattade åt föreläsarens gester tills Sebastian hittade hänga gubbe på sin HTC.
jag vann nästan på poker sen också, och lyssnade på the kooks hela vägen hem så jag är glad och nöjd och nu ska jag nog fläta mitt hår och se på How I Met Your Mother!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0