Någon som kan skriva musik sökes?

Blir så irriterad när jag lyckas skriva hela låttexter och sen inte kan spela något instrument tillräckligt bra för att kunna skriva musik till de. Har skrivit ett par låtar på gitarr, ganska oproffsigt dock eftersom jag inte spelar gitarr.....

Har nu en låttext klar men ingen musik. Vet inte vilka som läser min blogg? Om någon har lust att hjälpa till med musiken så hör av er/dig.

Det här kanske är det töntigaste inlägget jag någonsin skrivit/kommer att skriva, men wth.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men duuh, jag kan inte skriva texter men jag är rätt bra på musiken faktiskt :)

2011-02-27 @ 16:29:48
URL: http://kattenastrids.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0