Why would you be so hard to get over?

Hej alla obefintliga läsare förutom Astrid som kommer kommentera inlägget med JAAAAG LÄÄÄÄSEEEEEER om jag inte påpekar att hon är min besthestlesare.

Jag är på Gotland nu. Min dag igår was great! Iaf timmen då jag fick GRATIS SKOR, GRATIS PENGAR, OCH GRATIS MAT. Jag har sneakers nu. Jag älskar sneakers. Jag älskar gratis sneakers.
Hann träffa Am innan jag åkte till Gotland :) Hon hängde med enda till nära Nynäshamn, vi pratade om det vanliga - förhållanden - och jag tänker skriva det jag alltid skriver - så himla skönt att få prata med henne! Och jag fick känna på hennes bebismage <3
Nu ska Elsa styla mig. Jag kommer bli jättefin. BE ER BE

...
Herregud vad jag inte ser ut som jag längre, alla gotlandskillar kommer ba. HAFFA. (Eller HAHAHHA jag ser ut som en rockstjärna!)

Kom fram till Elsa runt halv tolv, vi åt mackor och drack varm choklad och kollade på how I met your mother :) Sen somnade jag direkt. Eira kom idag på morgonen, åh älskar att sitta med mina bästa vänner och bara prata! Nu har Eira gått, och jag och Elsa ska ut och äta lunch och se på något band. :) hahahaha som jag ser ut alltså, vore nog snyggt om jag hade i linserna, men det är lite too late nu, när jag redan sminkat mig.. Nu måste vi gå, hejdå!

Kommentarer
Postat av: Emma N

JAG LÄSER OCKSÅ!!!

och jag vill också ha gratis saker :(((

2011-02-19 @ 23:16:56
Postat av: lolololololololololol

lol slampa

2011-02-20 @ 19:44:33
URL: http://fu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0