Panic! at the Sylvias' brain

Pluggar till naturkunskapen, alltså vi har två prov på en och samma lektion imorn om jag förstått det rätt. Matteprov också. Min IG-varning säger att jag borde plugga matte men icke, naturkunskapen känns viktigare (varför det?) vill så gärna ha MVG där, känns som att alla andra ämnen är körda. FÖRUTOM SVENSKAN DÅ! (Skulle Brita läsa min blogg skulle jag nog t om slippa gå på lektionerna)


Bilder ger läsare!

Idag har vart en chill dag där jag har fått känna mig bra eftersom jag visste vem Joni Mithcell var på musiken! Älskar tisdagsförmiddagar, först musik- sen svenska. Galet, jag känner mig lycklig t om på svenskalektionerna. Älskar att skriva, plus att svenskan ger mig en liten självförtroendekick eftersom jag KAN saker i det ämnet. Hehehehhehooho. Musiken med, älskar musiken och älskar vår awesome musikgrupp!

Igår hade jag en 2:a julafton med Simme, Sheila, Astrid och så var Iris med lite i början. HAHAHAH kul var det, med julböner och Carolas julsånger i bakgrunden ♥ Fick fina julklappar som jag precis åt upp... Skitkul var det i alla fall. SKITKUL OKEJ?!

Jag har en ny profilbild på facebook. Jag la upp den bara för att jag vill ha jättesöta kommenterer om hur söt jag är. Alltså, kommenterar ingen blir jag ju ledsen :s:S:S::s.:S.s.:S Shiiiit.

Här är en till gullig bild på mig, tog den inatt när jag blev en alien:


Kommentarer
Postat av: Astrid

omg din mun ser så fin ut på bilden, SÅÅ FIIIN <3

2011-01-25 @ 18:18:24
URL: http://kattenastrids.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0