And you will know me, as the LORD

Jag och syster klippte oss idag. Nice va? Tyvärr fuckar min kamera uuur och vill inte ladda in några av de snygga bilderna vi tog. Här är några fula:





Ja, jag är fullt medveten om att Iris är mycket modigare än jag som vågade klippa av allt sitt hår. Och jag är lika medveten om att båda de där bilderna på mig är helt skruvade. Jag sa ju att min kamera bara laddar in fula bilder.


Igår kväll avsade jag mig titeln Nörd efter ett 75-minutersgame och många missar jag aldrig kommer förlåta mig själv för. Skyller på att alla mediciner gjorde mig svimfärdig och att klockan var ett på natten. Åhåhåh vad det är synd om mig. Hur som helst; Aldrig mer LoL. Eller alltså, jag tar i alla fall en paus. Trappar ner. HAHHAHAHAHA kul att jag låter fett allvarlig :(
Ikväll blir det alltså inget spelande för mig och Sebastian, jag tänker tvinga på honom en Jane Austen film. Kulturellt, I tell you.

Nu blir jag tvingad av högsta hönset i huset att packa. Hm, hade det varit igår hade jag startat en 3v3 istället, men inte nu. JAG ÄR ETT HELT NYTT JAG!!!!!!!!!!! (fast jag hatar fortfarande att packa och chansen att jag kommer göra det nu är ganska liten)


Kommentarer
Postat av: Emma

Det är bra att du slutar med LoL, jag är stolt över dig! :'D

2011-07-09 @ 12:56:01
Postat av: Astrid Drettner

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAWWW vad fina!!!

2011-07-10 @ 18:24:37
URL: http://kattenastrids.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0