En till grej ni inte visste om mig

En ganska random grej:
Jag blir så jävla lycklig när saker är konstruerade på ett bra och smart sätt. Jag kan sitta och titta på den saken i evigheter och tänka "Gud vad fiffigt". Förstår ni? Det är något som lyser upp min vardag för stunden.

När jag hittar saker som däremot INTE är konstruerade på något kul sätt, blir jag pissed off. Typ som den här:



Det är en poster. På min älskade Mr Darcy. Den ska upp på min vägg, men hur jag får ut den ur kartongen är mitt nuvarande issue. Hur tänkte de här, liksom?



Sådär ser det ut på båda sidorna. Är det meningen att man ska hacka sönder plasten med en kniv eller? Jag förstår inte. Kommer inte kunna fortsätta packa förrän jag har löst det här.

Den duger i alla fall till att visa mina 1000000 bloggläsare vart den ska upp. Jag kom på att posters är ett väldigt bra sätt att dölja all nostalgi på mina väggar. Hurray! Och jag vet, ni älskar min Jonas vägg lika mycket som jag <3



Återkommer när jag fått ur den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0