I love my sex

Är hos Astrid för att hälsa på min älskling. Vi ska göra chai-thé. Och se på Himym. o kanske amelie från monmartre :) Nu vill Astrid och henne syrra dansa för mig och Joe. Asfint. We we we so excited. Fick precis höra Rebeckas nya låt, hahahaha kul att hon absolut inte sjunger så i verkligheten. Fast hon är ganska gullig. Precis som Joe. Äntligen får jag träffa honom, första gången sen vi började skriva till varandra <3333 Han är såååååååå mycket snyggare i verkligheten än på bild!!! Vi ska köpa Joe Jonas.- Eller jag menar ehh.. vi
han är ju verklig
i Astrids garderob. OCH. Ni kanske ska få träffa honom snart. Han ska nog följa med oss till lite olika offentliga platser... Ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0