IDAG LEVDE JAG

Det här med att ta det lugnt när man är sjuk - screw that. Bestämde mig för att göra något åt mitt miserabla liv och faktiskt umgås med mina underbara vänner idag. (Fast först spenderade jag tre timmar på en buss, roligt värre)
Råkade träffa på Louise när jag gick på stan i min ensamhet, hon gjorde mig sällskap i en timme och sedan drog jag till Sebastian som uppenbarligen inte hade tänkt samma tanke som jag, han satt som vanlig halvt påklädd i sin källare och spelade LoL. Dock sög han och hans team så jag drog med honom ut på stan där vi träffade Elin och Niklas för lite chinamat. Underbart att få ses, det var evigheter sen, ni är så jävla bäst allihopa ♥

Nu på kvällen har jag haft en myskväll med mina fina tjejer, vi såg på High School Musical HAHAHAHA nostalgi, och åt glass. Säger bara det; HAR ALDRIG VARIT SÅ HÄRLIGT ATT FÅ TRÄFFA VÄNNER.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0