TAGGARÅÅÅÅÅ!!111 neh

Tänkte varna mina bloggläsare om att jag inte kommer ha en chans att blogga under de kommande två veckorna. Alla som läser min blogg vet iofs redan det... Om jag inte har någon superhemlig läsare som jag inte alls känner? Well, too bad för den personen då. Bloggtorka är inte roligt.

Ska på ett livskunskapsläger imorgon, visst låter det flummigt? Jag är livrädd. Knappt taggad, bara livrädd. Jag, fast på en ö, med FOLK. Niklas har hjälpt mig med packningen, så jag hoppas att jag har packat lite mer rätt än vad jag brukar göra.

Sista natten med älsklingen inatt, sen ses vi inte på en månad. Efter det har vi en vecka tills han åker till USA i ett år, men det är ett senare problem. Tror han har planerat in att vi ska nörda Sly inatt... Det är väl okej? Att spela TV-spel alltså. Jag har inte rört LoL på två dagar så det är jag värd. Nu ska jag se någon film med mamma... HAHAHAHAH jag gillar att familjen skulle se en film istället för Hannah Montana när vi åt middag för omväxlings skull, men så såg vi bara fem minuter av filmen innan alla ba "Ska vi inte se Hannah Montana istället....?" HAHAHAHAHAHAH ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0