Ett inlägg med mycket bilder och ett stycke film

Några timmar på UGC, telefonsamtal med världens bästa Elsa, grillad mat efter 24 timmars svält, fina stunder utomhus tillsammans med min fina, nattbad, och att somna in till Love Actually tycker jag var en perfekt början på ett perfekt sommarlov.











Fast nu är jag sjuk.... igen. Var tvungen att kliva upp jättetidigt idag för att ta mig hem och jobba. Ganska chill ändå att dricka té och prismärka varor tänkte jag, men så bestämde sig miljöpartiet för att ha middag i Hågasalen så jag var tvungen att skura golvet och städa toaletterna också.



Första gången jag använder mig av videofy me (som var dubbelt så krångligt som att ladda upp på youtube eftersom mina filmer är så stora) och inte klipper bort allt onödigt skit. Hoppas att Astrids bloggläsare som hittat hit finner min spegelbild intressant...

Kommentarer
Postat av: Videofyme

Tjena tjejen! Var det krångligt att använda Videofyme för att din video var för lång menar du? Har du något program du kan använda för att klippa dina videos?

Från och med augusti kommer det gå att ladda upp videos längre än fem minuter, så håll ut! Maila mig gärna om du har problem eller behöver hjälp med tjänsten någon gång =)

2011-06-14 @ 09:39:00
URL: http://videofy.me

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0