Home at last

Trots att det här har varit fem av de lyckligaste dagarna i mitt liv är jag glad över att få sova i en riktig säng (utan myror), somna & vakna i samma temperatur, äta mat som är annat än bröd, pissa i en riktig toalett, slippa gå i 20 minuter 10 gånger per dag, och få använda tvål som inte luktar värre än bajamajor.
Vet inte alls vad jag ska skriva om Siesta, de flesta vet nog hur festivaler går till. The Kooks var i alla fall ett av de bästa banden, SÅKLART! Åh Luke var mycket sötare i verkligheten än på bild, och de var mycket bättre än vad jag förväntade mig. SOM EN BRITTISK HÅKAN HELLSTRÖM. ♥ OCH-OCH-OCH Luke VINKADE till tjejerna framför mig när Ladytron spelade. ALLTSÅ - Han vinkade nästan till mig. LUKE VINKADE TILL MIG!!!!!!! Kändes som att de bara spelade i fem minuter, var helt ledsen när de slutade. :'(
Roligast var det iaf på Dada Life, det var helt cccccccraaaaazyyyyy! Hoppas det kommer upp filmer sen. Dock kom det in säkerhetsvakter och skulle förstöra allt det roliga, de gillade inte hur alla dansade (..........)
Nu är jag precis lika sjuk som jag brukar bli när jag blir förkyld, nyser hela tiden och kan inte prata. KUL. Värt var det i alla fall, hoppas jag. Känns sämst att bli sjuk när jag bara har två månader på mig att träffa Sebbe, sen åker han ju till USA (sug) i ett år typ. Uhh måste till skolan hela veckan också, vill inte missa mina sista kattedagar. Kan inte fatta att jag snart slutar i den skolan. Känns sorgligt ärligt talat, men Rosendal kommer bli nice.
Nu ska jag ta en RIKTIG dusch och fräscha till mig helt. Gud vad skönt. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0