Saknat mig?

HAR KÖPT EN NY KAMERA!
Tänker uppdatera även fast jag fortfarande är crazy in love with Joe. Jag menar Sebastian.

Har precis kört världens sjukaste och roligaste LoL-omgång med han och Ademir. (tror jag han heter. Alla säger Adde men det kan ju inte jag säga för det blir förvirrande.) Jag tror att anledningen till varför ingen läser min blogg längre är för att jag bara skriver om LoL. :(

Jag var på bio iförrgår, på fyrisbiografen. Har alltid velat gå dit och se någon film men aldrig gjort av någon anledning. Såg Brighton Rock - skitbra film faktiskt. Och åhh vad jag älskade biografen! Så himla mysig! Perfekt om man är student också - 65 spänn måndag-torsdag. :DDDDDDDD *smygreklam*





Idag drog mina små vänner med mig på en picnic utanför centralstationen (picnic - Sagas idé, centralstationen - min idé, utomhus trots kylan och regnet- Sheilas idé) Jag invigde min nya kamera;









Träffade på Elin som hamnat lite fel (hon bor ju i örbyhus för sjuuttoooon) och hennes bror. Och sedan Katarina. Trevligt! :D




Nu fungerar btw mitt internet som det ska! Creds till Säbääähh. Behöver inte längre snylta från grannen, eller få pmsutbrott varje gång det lägger ner medan jag hostspelarhost.

NÄÄÄÄ, såg just att Paow och Hugo har gjort slut?! ;______; ska lägga mig och grina lite. pusshej

Kommentarer
Postat av: Elin

så bra att jag träffade dig :D

2011-06-17 @ 01:32:49
Postat av: Sagaa

Haha fina foton :D haha älskar din söta min på den sista bilden XD <3 filme va nicee!

2011-06-18 @ 23:26:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0