Sick of being sick

Nä, nu är jag trött på att vara sjuk. Har typ levt på alvedon dehär dagarna, känns som att mitt huvud ska sprängas när som helst och VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ MIN KROPPSTEMPERATUR?

Var hos två doktorer igår, tog tre olika prover, provsvaren såg tydligen normala ut och enligt en av doktorerna beror därför min ständiga förkylning på att jag har mått psykiskt dåligt under det senaste halvåret. Yeah, we blame that on Adde, don't we! (Haha nej, just kidding). Vad tänkte universum/gud/vad som nu skapade oss med när de konstruerade människokroppen så? Tekniskt sätt borde det vara omöjligt att bli frisk, man mår ju inte direkt psykiskt BÄTTRE av att ligga i en säng och kallsvettas hela dagar.

Hade jag inte träffat Sebbe hade jag kanske dött på riktigt av hjärtesorg. Tydligen är det ju en sjukdom.










(Den enda sanna kärleken <3)

Är hungrig, ska äta frukost. Bilderna är från We♥it men vi kan alltid låtsas att jag tagit de själv.

Kommentarer
Postat av: sebastian

Krya på dig <33

2011-06-22 @ 13:01:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0