Älskar

Ville bara säga att nu när våren kommer älskar jag allting. Och alla. Och mig själv. Och det är underbart och våren är underbar och du med, ni med.
Kladdkaka med en fin vän på ett fint cafe i en fin stad är fint. Och sommarklänningar också. Och Robin Keller är så ohh you make me feel like oh boy. Speciellt som Elake Måns, jag älskar att gå på teater.

Filmkvällen blev inte en filmkväll utan mer en "prataprata"kväll såsom Tobias uttrycker sig, och det började ganska lame med melodifestivalen men ändå kul med skrattanfall och jätte..eh..skön massage av Astrid. Och (surprise) telefonsamtal med Am är som sagt trevligt vad det än handlar om. En timmes promenad vid midnatt kanske inte var det bästa för mig som precis blivit frisk men i alla fall. Vad jag gillade bäst med lördagen var (förutom att leka ninja utanför dragarbrunnsgallerian) slutet på kvällen med mys och nostalgiprat och kärlek i massor. Och sedan varm choklad hos Astrid och nattprat om livet.

Är hemma nu och försöker att inte tänka på sådant jag ändå inte kan göra något åt just nu utan istället tagga inför den här veckan som jag sett fram emot sen.. förra veckan! Kom precis hem från UGC där jag var med Daniel och Sebastian. Hade tänkt spela ut Silent Hill men klaraade seriöst inte av det.

Laddar upp bilderna som bäst beskriver lördagen, resten finns på fb!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0