Har en dålig dag

Hatar såna dagar då inget går bra och allt bara skiter sig igen. Fattar inte varför jag gick till skolan när jag är såhär sjuk. Dålig idé!

Har lugg nu! Hade egentligen tänkt klippa någon slags snelugg men fick ryck när jag var hos frisören och bestämde mig för att testa lugg EN gång till. Det här är nog sista gången, det ser okej ut men vill testa något nytt när den växt ut. Håret blev rätt kort, men det är inte ofta man är nöjd precis efter man klippt sig!

Aja, det här är bara första steget. Är verkligen trött på hur jag ser ut och jag tänker INTE acceptera det, utan förändra det! Hur säger jag inte ;)

Ska pluggggaaaa nuuu och sura över att jag måste ta mig till skolan imorn också. Nu tänker jag chatta med Elsa för att hon är finast på jorden.


Kommentarer
Postat av: Emma

snygging <3

2011-03-09 @ 20:41:50
Postat av: Sebastian

jag tycker det ser fint ut :) <3

2011-03-10 @ 16:45:26
Postat av: Shimo Angel <3

IGH va FINT! :O Och det blev ju inte alls JÄTTE kort, blev eh typ asså snygg-längd, sådeesuu! ^^ <3

2011-03-10 @ 21:45:01
URL: http://shimoangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0