Idag

Såhär har några timmar varje dag de senaste dagarna sett ut



Pratar ofta med Shimo i telefon nuförtiden, det är bra ♥ Fem veckor kvar tills hennes beebis kommer :o

Ska snart se en film med mina föräldrar, Teenwolf heter den. HAHA den verkar asdålig, men ska jag bli av med mitt varulvsfobi måste jag väl börja någonstans! Ska äta semlor också, ville inte äta i tisdags eftersom jag inte kunde känna någon smak men nuuusåå :3

Känns inte alls som en fredagskväll, men ikväll är jag iaf inte desperat efter att göra eftersom jag ska göra massa kul imorn ♥



Kommentarer
Postat av: Emma

jag åt också semlor idag!

2011-03-11 @ 20:30:54
Postat av: Shimo Angel <3

Men ahahahahah LOLZ på detta inlägg pfahah NÄEH!? OFTA!? VAH! <3 XD Men som sagt, det är bra x)

2011-03-12 @ 19:08:29
URL: http://shimoangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0