Gör slut med mitt internet

Försöker ladda upp videobloggen men internet lägger såklart av hela tiden. Jag gillar att mina videobloggar alltid kommer upp typ en månad försent.
Idag har jag varit braaaa. Jag åkte till rampen! Har bestämt mig för att ta tag i skejtandet ju, och trots vädret släpade jag med mig brädan.. blev först pissed för att den inte gick in i skåpet men sen fick jag in den i Karolinas skåp så jag behövde inte leka cool i skolan hela dagen c: HAHA saknar tiden då jag åkte till skolan med skejtboard, i KJOL! Inte konstigt att folk beundrade mig... och att andra tyckte jag var astöntig. Jag var fan ball, sket totalt i vad andra tyckte.

I alla fall. Var förbi Rosendal lite snabbt också för att lämna en historiabok till Niklas, och så fick jag skjuts av Sebbe därifrån till rampen. Det var typ heeelt tomt i rampen, bara jag, Max o Sebbe där, o nån liten kille som var skitbra, jag önskar att jag också hade börjat skejta när jag var liten. Aja, det är aldrig försent! Fick äntligen åka ramp, det är SÅ ROLIGT. Hade kvar mina skills. Verkligen.. jätte..bra... är... jag. Men övning ger färdighet ok? 20 ollies per dag och jag lär bli pro till sommaren.

Sen skulle Max repa och Sebbe åka tll kören och jag ville inte vara själv i rampen (FASTÄN DET ÄR TYP DRÖMMEN.) så jag hängde med till Sävja med S. Fanns inte så mycket att göra där medan de sjöng o var konfaledare och allt såntdär, så jag pratade med Am i telefon mest. Nu ska jag sova. Imorn är det nationella i Engelska... jag övar aldrig till nationella, alla andra verkar göra det. Hoppas det går bra i alla fall. HEHEHE.

Omg känner inte ens igen mig själv på den här bilden.. Vet inte om det är bra eller dåligt. Kul att man kan förändras så ibland när man är livrädd för förändringar egentligen.

Idag har jag uppskattat:


♥ - Jag blev gudmor idag, till Shimos Aron! Blev så himla glad :') Det betyder mycket c: Ska hälsa på bebis på fredag, det kanske jag sa, ser såå fram emot det!!!! <3
♥ - Att se mina vänner försöka sig på min skateboard... Så himla söta!
♥ - Kramar & mys
♥ - Hittade en bräda utan hjul vid rampen, VÄRT (y)
♥ - Jag får in mina linser jättelätt nu, det äger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0