Helgen och så

UGC med Niklas, Elin, Sebbe, Daniel, Filip, Klas och Alexander. Det bästa med att vara på UGC är egentligen hur roliga alla ser ut när de spelar. Min favorit har alltid varit Daniel men den här gången tog Niklas priset;

HAHAHAHAH!


SEER NI KATTEN?
Snygga tjejer.
Dör vad rolig!




Tog paus för chinamat och då hakade Linn och Rebecka på :)

Seeen tillbaka till UGC
Sexig_snubbe_94

Den här gången med Sebbe, Josef, någon till Josef som nog stavas annorlunda, typ Iosef. Yosef. Något sånt. Och kinesen och erkan och sen några till som jag typ inte pratade med (vilka var de????) Aja det var kul trots att jag sög AHHAAHAHAH.

Kommentarer
Postat av: NIklassssss

Asså första gången jag faktiskt tänkte ta och läsa din blogg så ser jag det här??? Din blogg skadar ens självrespekt ಠ_ಠ

2011-05-15 @ 01:00:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0