I fredags

I fredags lekte vi i fyrisån med klassen, det var udda men roligt, det kom några italienska ungdomar som Erik bekantade sig med. "TIIIS IIIS SWIIIDEEEEN"

Efter det drog jag, Rebecka och Daniel ner på stan och provade kläder. Det var meningen att Daniel skulle prova kläder men han var så mesig så han provade inte de snyggaste, så vi fick göra det istället;



Såklaaart ska internet börja fucka ur när jag har bråttom o allt <.<
Efter mycket skratt sprang jag och Rebecka till tåget, vi skulle försöka haffa någon snygg kille jag kunde åka gratis till Stockholm med, men vi hittade en snäll kvinna istället. Hon var jättetrevlig och vi pratade hela resan!

jag åkte såklart tills sthlm för att hälsa på Am och Aron c: Kan bara lägga upp den här bilden i bloggen;
För där syns inte bebis. Am lägger inte upp bilder i sin blogg heller, men på facebook är det OK.
Jag var där tills runt 9, Aron var sååååååå söt! (Nu failar internet så jag kan inte infoga ett hjärta där :<) <3 Han skrek och ammade mycket, men mest var han världens sötaste :3 Var jättekul att äntligen få träffa honom! Förstår inte hur Am orkar, hon var så himla lugn hela tiden, jag skulle få spader om jag knappt hade sovit o sen skulle lugna en skrikande bebis haha :c

Skriver om igår sen, ska iväg och jobba nu, min vän Erika är här :)



Gillar den här bilden bara för att den är heeelt wtf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0