Jag har träffat Batman.

True story.

Valborg började hemma hos Astrid, vaknade 11 och sket i forsränningen, vi hade ju varit på Håkan Hellström dagen innan så det var skönt att få sova ut. Drog ner på stan och tänkte ta en traditionell fika på Café Linné men tjejerna hade redan fikat så vi gick till stadsparken med de istället och satt på en filt med några från vår gamla paralellklass. Var inte särskilt kul och jag blev otaggad men kände att det inte gjorde något. Vi gick till humc en stund också, jag var lite med Sebbe och några i hans klass tills jag, Louise och Astrid åkte till Stenhagen på a secret mission HHAHAHAHAHAHAHAAH. Åt kebab och tog en promenad till hågaby sen.



Hoppas att ni älskar Astrids ass lika mycket som jag gör.

På kvällen var vi ett gäng vid humc, fast lite avskilt från allt skräp och alla poliser. Vi satt bakom ett skjul och grillade. Trevligt värre! Och så kom batman och hans två vänner och frågade om vi hade sett en soffa, och det hade vi, så de hämtade soffan och traschade den totalt. Amazing. Det - och när Emil aka Sparris hällde öl över Max - var bäst på kvällen HAHHAHAHAHAHAHAHAHA. Japp, lyckad kväll!

Nu ska jag spela jävligt mycket WoW om inte internet kör ihop.

Kommentarer
Postat av: amazingastrid

hahahah du är störd quinna!

2011-05-01 @ 21:53:35
URL: http://kattenastrids.blogg.se/
Postat av: Sebastian

Du ditchade mig :(

2011-05-01 @ 23:30:09
Postat av: Sylvia

Nej, jag hade bara roligt på annat håll :(

2011-05-02 @ 13:10:01
URL: http://desquerida.blogg.se/
Postat av: Sandy - Motivationsbloggen

sv: För att lindra smärtan är det viktigt att lära sig uppskatta det man har just nu. Det finns mycket man saknar som man förr hade och glömmer lätt bort att det finns massor av saker som man idag borde uppskatta och njuta av. Att leva framåt är ett bra tips (:

2011-05-02 @ 15:35:25
URL: http://sandyhall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0