Jag tror jag är kär

Har haft en PERFEKT HELG och den är inte slut än!!
Tjejkväll igår, wonderful, vi såg Twilight och klagade på skådespelarna genom hela filmen. ♥ Obeskrivlig kärlek till er tjejer, skulle inte överleva utan er :')



Jobbade på fyrishov idag med Ylva, vi delade ut reklamblad för barnens parksommar på parksnäckan. Det var jättekul faktiskt! Lite långtråkigt att stå och säga samma fras "Hej, har du fått en sånhär?" om och om igen i tre timmar, men alla småungar var så gulliga så det gjorde inget c: OCH; Det var några som sålde lotter, så jag köpte fem, och sedan på lottdragningen vann jag på TVÅ av lotterna! Och de drog bara fyra. AWESOME HUUUUUUH!??!?!1 Jag överanvänder ordet awesome :(
Vann iaf en sportbag och en ful ryggsäck. Precis vad jag behövde! Nej men jag behövde en sportbag på riktigt. Så jag blev asglad. Kändes lite taskig mot alla andra som köpt lotter bara heehehe. Ochochochoch sen blev det gooodisreeeeegn!! ♥ Jag och Ylva var så jävla glada och på asbra humör så vi cyklade till ån och åt glass efter jobbet.


(Åka skejtboard i kattes korridorer UTAN att någon klagar: Check! Pappa repade i kattes aula idag så jag fick chansen. Det är amazing att skejta i korridorer. Man känner sig ball fast man inte kan åka.)


(Fyrishovs maskotar, haha de var jättetrevliga!)




Sedan åkte Ylva hem och jag hittade min mamma och syster inne på Estelle där det var rea, jag hittade ett coolt linne som jag aldrig kommer använda men jag köpte det i alla fall, man vet ju aldrig.
Vi fikade på Hugos och sedan såg vi Elake Måns. Sista gången den gick ;_; Kändes jättesorgligt, typ som när jag hade läst klart hela hemsökt-serien. Fast värre, för hemsökt kan man iaf läsa om. Det var så fint på slutet med alla applåder och alla bolandskatter fick också komma upp på scen och Robin Keller stod där med rosor i handen och åh åh åh ;_; <3


Kommentarer
Postat av: ylva

hahah, filmklippet var en sjukt bra sammanfattning av dagen :):) LEEEEEJONET!! hahahha

2011-05-22 @ 09:31:38
Postat av: Astrid

å jag låter verkligen dampig. förlåt :S och aaaaah andungar, töta <3

2011-05-22 @ 10:52:50
URL: http://kattenastrids.blogg.se/
Postat av: Anonym

OCH JAG GRÅTER INOMBORDS FÖR ELAKE MÅNS :'(((((((((((((

2011-05-22 @ 10:53:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0