Komplex

Jag vet att jag borde plugga men kom o tänka på en grej jag och Sebbe diskuterade, eller det var väl mest jag som diskuterade med mig själv och han som kollade konstigt på mig men i alla fall.

Skulle kunna skriva en hel del om utseendesfixering och komplex, men jag tror inte att någon skulle orka läsa. Nöjer mig med att tipsa om vad JAG brukar göra när jag känner mig nere och pissful. Mina största komplex är nog min längd, brösten, och synfelet förstås. De här chicksen fick mig att känna mig lite bättre sist jag bröt ihop;

Kate Bosworth och Cameron Diaz - Små tuttar men galet heta ändå!




Avril Lavigne och Natalie Portman (ca 160 cm båda två, jag är 161):





Demi Lovato och Megan Fox wearing glllaaaaasses





Och förstås min baby;



You are so hot Joe, I'm the luckiest girl in the whole world ♥

Kommentarer
Postat av: sebbe

DU ÄR LIKA SNYGG SOM TJEJERNA PÅ BILDRNAA.slkngökjgsöjgs

2011-05-19 @ 15:54:25
Postat av: Gustavvera

Very resourceful, thank you dave

2011-10-11 @ 09:02:00
URL: http://gustavvera.blogh2o.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0