Livet är ingenting för amatörer



Åhh blir så sur på mig själv. Har en miljon saker att ta tag i, bl a PROVET IMORN, men gör det inte. Vet att jag måste skärpa mig men jag hatar att ha mycket plugg och annat just nu när livet är på g. Vill hinna ha kul också. Skulle jag göra en lista på allt jag vill göra just nu skulle det bli en bok.

Och istället sitter jag här och bloggar HAHAHAHAH.
Kan inte förneka att det här har tagit upp alltför mycket tid de senaste dagarna;

Efter många försök och error error fick jag äntligen igång det, skäms över känslan jag fick när det startades. Gha! Vart går gränsen för hur mycket tjejer får spela utan att bli sådär osexigt nördiga?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0