Rage

Varför har jag pms 24/7?
:(
Iaf
vet ni hur MYCKET JAG ÄLSKAR ATT CYKLA?
I am not kidding you now.
Har ju alltid åkt buss till skolan men nu har jag inte råd, så jag cyklar istället, vart jag än ska, no matter the weather.
Det är ashärligt. Kostar inget, och så tränar jag utan att jag tänker på det! Dessutom går det mycket snabbare än att ta buss, för bussen ska ju krångla runt hela Uppsala medan jag bara kan åka raka vägen till Katte..
Fast vägen hem suger ju, jag kan allvarligt talat inte förstå hur vinden fungerar i Sverige. Det finns en evighetsväg precis innan håga, från hågaån till den jobbiga backen ungefär, och det är ALLTID, ALLTID motvind där. Har aldrig cyklat där när det inte varit motvind. Och det är inte direkt som att det varit medvind hela vägen innan, de här dagarna har jag blåst omkull säkert 10 gånger...

Förstår inte, jag känner ju att vinden kommer att blåsa medhålls när jag svänger mot evighetsvägen, men när jag väl svänger vänder vinden sig MOT mig. Alltså, VA!?!?!?!?!?!?!?!??!!?!?!?!?!? Det gör det inte bättre att det SLUTTAR UPPÅT heller...

Nu sitter jag och raegar på Sebastian för att han tar en jävla tid på sig att vinna en match på LoL, jag har väntat i typ 30 min för att få spela med han... INTE FÖR ATT MITT HH JAAAAAAAAAAAA NUUUUUUUUUUU !!!!!!!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0