Bara för att

Snor den här listan från Malin eftersom jag behöver anledningar till att inte städa mitt rum.

När jag borstar tänderna
blundar jag alltid. Av någon anledning.
När jag lagar mat går alltid något fel... HAHA
Jag är rädd för så mycket att det krävs flera a4 om jag ska skriva upp allt. (Grisen i Saw står dock högst upp på listan)
Den värsta känslan är den där känslan man får när man vaknar och hela livet bara väller över en och man vill inget hellre än dö på fläcken.
Den bästa känslan är när man är hög på livet, när man är harmonisk, när man känner sig älskad, när man får en spontankyss, och när man känner sig nöjd.
Jag är bäst på det förstnämnda på ovanstående påstående.
Jag är sämst på att hålla ordning och reda på saker.
Jag lyssnar på något Elsa skickade till mig på spotify
Jag pratar göteborska när jag är nervös eller glad
Jag tycker om min skola ♥
Kärlek är bland det vackraste som finns när det är besvarat, vare sig det är som vän eller mer
I somras var jag kär
Sist jag grät var nyss när jag lyssnade på Wuthering heights av Kate Bush. Jag är numera SJUKLIGT besatt av boken, bara tanken på Hethcliffs och Cathys öde får mig att börja gråta. Det är på riktigt inte bra, min definition av äkta kärlek är ganska fucked up nu.
När jag vill tänka slutar jag upp med allt jag gör och stirrar rakt ut som en psykopat tills någon frågar vad jag håller på med.
När jag bakar slutar det oftast likadant som när jag lagar mat
Min mobiltelefon är världens bästa trots att den är tusen år gammal. Den sviker mig aldrig, till skillnad från alla andra mobiltelefoner.
Mina barn kommer att heta något som de kommer få ångra resten av deras liv bara för att jag är fullständigt förälskad i Gilbert Blythe.
När jag vaknar på morgonen vet ni hur jag känner. Som tur är håller det bara i sig tills jag kliver upp (:
Om jag var ett djur skulle jag älska att vara en panda, för pandor är chill.



Linneas bild ♥


Kommentarer
Postat av: Malin

Pandor är chill och listor är bäst. Ska kombinera det nu (pandagodis och bok) och försöka att inte tänka på alla läxor...

2011-11-15 @ 20:50:39
URL: http://iscariot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0