Browneyed handsome man

Hahahah, det visade sig att festen var lite större än vad jag hade tänkt mig. Jag hade sjukt kul i alla fall, det känns som att jag är en äkta IB:are nu när jag umgåtts med sådana hela natten.






Jag ska aldrig mer gå i klackskor, just sayin', är så trött i fötterna nu så det är inte klokt. Känns som att jag gick flera mil imorse när vi försökte ta oss hem till Alex... god. Fick smått panik när jag insåg att jag glömt kvar min sminkväska med linsetuitet i hos Alex kompis, så fick sova med linserna i. Jag låg säkert vaken i en timme och var livrädd för att jag skulle vakna upp blind! Men det gick bra, även fast jag faktiskt inte såg ett skit när jag vaknade HAHA.

Nu ska jag fräscha upp mig och plugga resten av kvällen.

Don't do things you might regret
but don't regret things you've allready done


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0