Just hate it

Jag hatar det här. När man är överdrivet taggad på allting, typ vintern. Jag är övertaggad på vintern. Jag blir alltid övertaggad när vintern kommer. På vintern vill jag alltid baka, ha vintermys, åka spark, vara ute och dansa när första snön kommer, julhandla, pyssla, julfika, läsa, julstäda, julpynta, slå in julklappar, ta långa vinterpromenader, göra snölyktor, åka pulka, ha julmys x100000. Men ingen annan vill ju. Annat var det på Katte, där fanns Daniel som glatt fångade upp mig när jag kastade mig i hans famn av glädje, och sprang ut i snön med mig när de första flingorna dalade ned.... good times.

När jag är såhär taggad blir jag alltid så ledsen över allt jag inte orkar ta tag i. Därför tänker jag sova nu. Godnatt.

Kommentarer
Postat av: du vet vem

JAG VILL!!!!

2011-11-12 @ 00:11:36
URL: http://honelsa.blogg.se osv osv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0