Lite random

Det är bra att man ba
"WOHOOO VI KÖPER FIKA OCH SEDAN PLUGGAR VI!!!!!!"
och sedan köper man fika, äter fika, och skriver till varandra på facebook att man verkligen borde plugga.



(läste gamla inlägg på min blogg från förra året och blev lite chockad över hur mycket jag förändrats, det trodde jag inte. Jag som trodde att jag var samma gamla lilla tjej)


Hejjjjhåååååå jag har absolut inget vettigt att skriva, har skrivit en dikt till Niklas

Niklas du är bra ibland
du är halvt min högra hand
denna dikt är faktiskt sann
dig är jag så glad att jag… fann

(och jag inte rimma kan?)

Tack för allt du gjort för mig
hur ska jag kunna tacka dig?
dock du ingen kladdkaka mig ger
tycker inte om dig mer.

Jo det gör jag, det var ett skämt
DIG GILLAR JAG JU JÄMT!
Du är bra att prata med
… ingenting rimmar på med?

ANYWAY, du är en värdefull vän
en av världens bästa män
Jag orkar inte rimma mer
du får mig att le

Fan vad jag suger
hoppas dikten duger
!!


(som ett förlåt för dikten jag skrev för ett år sedan HAHAHAHAHA) Hoppas på en kladdkaka nuuu.... faaan, måste pissa.

Ska ha betygsnack snart, HAHAHA visst är det bra när man tar ett ämne för givet för att man tänker att man får MVG hur man än gör, och sen inte gör något ALLS på lektionerna och inser att man inte går katte längre, och blir liggandes där på ig-gränsen. Hahahahha älskar mig själv :( Nej, men det är ganska lugnt (ni behöver inte oroa er), jag ska bara skriva kanske 5 historier på litterära gestaltningen, sen är MVG:t kirrat (iaf G:t...)

 (grät lite på lektionen imorse för att Hanna inte var i skolan) Stjäl jonas bild. Har han klippt sig? o__o Bra vän som inte märkte det förrän nu isf. HAHAa. Nu ska Alice på toa. Fett aaaviiiiiiis

hejdå


Kommentarer
Postat av: josefine sowa

Tänkte faktiskt på att han hade klippt sig så fort jag såg honom, sucker!



/ sowa

2011-11-23 @ 16:36:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0