Mascara

Jag hatar att använda mascara. Har alltid gjort, och kommer alltid att göra. Nej, jag tycker inte att man blir särskilt mycket snyggare när man har mascara, därför har jag det nästan aldrig. Men ibland glömmer jag bort det och kletar på det ändå. Och sedan slutar dagen oftast med att jag kollar mig själv i spegeln och märker att gått runt hela dagen och varit helt svart under ögonen. Detta för att jag älskar att dra i mina ögonfransar. Jag vet att det inte är bra, att man "tappar ögonfransar och de växer aldrig ut igen" osv osv, men hur kommer det sig då att jag har kvar massa ögonfransar?! För jag har dragit loss MÅNGA. Nyss gjorde jag detta, och blev aldelles förskräckt när jag såg att mina fingrar blivit svarta. Då kom jag på att jag har mascara idag. Damn me. Vill inte ens veta hur jag ser ut nu.

// Tjej som är extremt dålig på att bära smink

 blä

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0