oh snap

Skoja, min kropp tycker tydligen att helgen är slut ändå.
Note to self: Bara för att du sov 16 timmar en natt betyder inte det att du kan sova en timme alla andra nätter.
och
det spelar ingen roll hur nyttig du varit i hela ditt liv, snask för trehundra spänn under en kväll + pizza, och lika mycket nästa kväll är aldrig bra

Ja, jag är galet sjuk idag. Jag visste att det skulle hända, håller jag igång i mer än tre dar i sträck blir jag alltid sjuk. Men SÅHÄR sjuk wtf!??! Tänker inte ens beskriva hur jag mår just nu. Åhh, jag som skulle hem till Astrid och se How I met your mother ikväll :( fml.

Älskar att jag har förmågan att se ut som ett djur då och då.

Kommentarer
Postat av: elsa

SE JAG HR EN BLOGG IGEN. FETT PEPP.



du får inte vara sjuk :c puss. ps du fick smset om mina kläder va? HAHAH

2011-11-06 @ 11:50:48
URL: http://honelsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0