Oliver <3

Igår såg jag och min kusin Bring me the horizon. Eftersom jag klarade den konserten vet jag nu att jag inte kommer att dö om jag ser Skrillex. Synd bara att jag kom på det nu när biljetterna är slut. Fml.
I alla fall så var det en av de bästa konserterna jag varit på. Jag har knappt lyssnat på bmth alls, så i jämförelse med Sara var jag inte så taggad innan. Höll nästan på att somna under de två första banden, lutade mig mot de i publiken och märkte knappt att jag var på konsert. Helt weird. Sen när bmth började blev allt mörkt och jäävlar vilken press det blev, jag fick panik och trodde att jag skulle svimma av. Sen tittade jag upp. Över mig såg jag Oliver, sångaren i bmth. Åh herregud, inte visste jag att han var så gudomligt snygg. Han hoppade direkt ut i publiken och crowdsurfade, JA, JAG HAR TAGIT PÅ SÅNGAREN I BRING ME THE HORIZON.
De var så sjuuukt bra live, han var ute i publiken säkert tre-fyra gånger. Ville aldrig att det skulle ta slut! Jag har fett underskattat mig själv, har alltid trott att jag inte är tillräckligt stark för att mosha mig längst fram, men jag är fan ASGRYM, armbågarna är mina nya bästa vänner. Hahah, bra tjej som inte förstått det förrän nu. VÄRD KONSERT ♥
Nu är vi hos morfar och lyssnar på Skrillex. Snart ska vi iväg till stan för en dag i Stockholm med mina älskade katte-vänner ♥
det är omöjligt att hitta webcam på en pc, ni får klara er utan en bild på mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0